Nová generácia chce byť slobodnejšia
2. októbra 2020 08:10,
Prečítané 1 767x,
Michael Laitman,
Nezaradené
Pozorujeme, že každá ďalšia generácia sa snaží byť viac slobodnejšou, prekonáva hranice životných obmedzení, ničí ich. Odkiaľ taká tendencia pochádza?
Každá ďalšia generácia neničí predchádzajúci formy, ale jednoducho v nich nemôže existovať, pretože samotná generácia je iná. Má iné túžby, iný egoizmus, iné priority. Preto nemôže plniť podmienky a obmedzenia, ktoré predchádzajúce generácie plnili s potešením alebo s minimálnym výdajom energie.
Vidíme, že svet smeruje k väčšiemu prepojeniu. V súčasnosti sa veľmi prejavuje integrácia: ľudia sa sťahujú z miesta na miesto, menia sa zákony, štátne hranice sa stávajú voľnejšie. V podstate je zjavný trend k väčšej slobode a menším obmedzeniam. Je v tom nejaký rozpor?
Nie. Ľudstvo jednoducho začína pociťovať ďalšiu úroveň svojho vývoja. Predchádzajúce formy sa mu teda už nezdajú nevyhnutné.
Berieme do úvahy, že nová generácia nechce naše podmienky, naše zákony, jednoducho je vytvorená s takými túžbami, ktoré tieto podmienky nemôžu dodržiavať, považovať ich za nevyhnutné.
31.03.2025
V máji 2019 si v Malajzii tragicky vzalo život šestnásťročné dievča po tom, čo na Instagrame zverejnilo anketu, v ktorej požiadala svojich sledujúcich, aby jej pomohli rozhodnúť sa medzi životom a smrťou. Otázka znela: „Naozaj dôležité, pomôžte mi sa rozhodnúť D/L,“ pričom D znamenalo smrť (death) a L život (life). Podľa polície v čase jej smrti 69 % respondentov [...]
28.03.2025
Byť duchovne mŕtvy znamená byť bez duše. Duch odkazuje na vlastnosť obdarovávať druhých, nie na kvalitu prijímať len pre seba. Podstatou nášho pozemského života je túžba prijímať zo všetkého okolo nás vo všetkých podobách – neživej, vegetatívnej, živej i ľudskej úrovni. Naproti tomu duchovný život znamená, že prijímanie zvonku nahradíme dávaním zo svojho [...]
26.03.2025
Bola vykonaná štúdia, ktorej cieľom bolo zistiť, či je pomsta vrodenou ľudskou vlastnosťou. Vedci testovali 330 detí vo veku od štyroch do ôsmich rokov pomocou dvojfázovej hry. V prvej fáze dostali štyria „hráči“ (v skutočnosti počítačom ovládaní avatári) nálepky a jeden z nich ju daroval dieťaťu. Potom sa role vymenili a dieťa malo možnosť dať nálepku [...]
Rôznorodé priania generácií sú bezbranné ...
Áno, aj... napr. na jednej strane firemná komunikácia... ...
..."Každá ďalšia generácia neničí ...
"Pozorujeme, že každá ďalšia generácia ...
Celá debata | RSS tejto debaty