Má pandémia potenciál ohroziť čokoľvek čo ostalo zo svetového mieru?
10. júla 2024 04:42,
Prečítané 810x,
Michael Laitman,
Nezaradené
Videli sme, že v období pandémie koronavírusu svet prešiel do režimu prežitia. V tejto dobe sa armády a teroristi sveta upokojili a stiahli sa zo svojich bojových pozícií. Koronavírus pôsobil ako holubica mieru.
Počas pandémie sme tiež videli, ako vojenské a policajné systémy fungovali v prospech obyvateľstva svojich krajín. Strach z vírusu a jeho šírenia spôsobil, že sme ho uprednostnili pred všetkým ostatným.
Každý sa upokojil a vzdialil sa od vzájomnej nenávisti a neustáleho kalkulovania súvisiaceho s ňou. Avšak ako som povedal v čase pandémie – čoskoro sa to všetko vráti, a vidíme, že tak sa aj deje. A ako vtedy, tak aj dnes: ak sa nám nepodarí napraviť naše vzájomné spojenia, aktívne budovať harmonické vzťahy nad nenávisťou a rozkolom, ktoré prirodzene rastú, potom budeme naďalej svedkami sveta sužovaného utrpením všetkého druhu. Od vojen a terorizmu až po ďalšie pandémie a prírodné katastrofy, ako aj osobné, sociálne a ekologické krízy v každej oblasti života.
31.03.2025
V máji 2019 si v Malajzii tragicky vzalo život šestnásťročné dievča po tom, čo na Instagrame zverejnilo anketu, v ktorej požiadala svojich sledujúcich, aby jej pomohli rozhodnúť sa medzi životom a smrťou. Otázka znela: „Naozaj dôležité, pomôžte mi sa rozhodnúť D/L,“ pričom D znamenalo smrť (death) a L život (life). Podľa polície v čase jej smrti 69 % respondentov [...]
28.03.2025
Byť duchovne mŕtvy znamená byť bez duše. Duch odkazuje na vlastnosť obdarovávať druhých, nie na kvalitu prijímať len pre seba. Podstatou nášho pozemského života je túžba prijímať zo všetkého okolo nás vo všetkých podobách – neživej, vegetatívnej, živej i ľudskej úrovni. Naproti tomu duchovný život znamená, že prijímanie zvonku nahradíme dávaním zo svojho [...]
26.03.2025
Bola vykonaná štúdia, ktorej cieľom bolo zistiť, či je pomsta vrodenou ľudskou vlastnosťou. Vedci testovali 330 detí vo veku od štyroch do ôsmich rokov pomocou dvojfázovej hry. V prvej fáze dostali štyria „hráči“ (v skutočnosti počítačom ovládaní avatári) nálepky a jeden z nich ju daroval dieťaťu. Potom sa role vymenili a dieťa malo možnosť dať nálepku [...]
Celá debata | RSS tejto debaty